Τι θα γίνει με τις μάσκες στα κέντρα αισθητικής;

Τι θα γίνει με τις μάσκες στα κέντρα αισθητικής;

Ρεπορτάζ: Ευτέρπη Μουζακίτη

Συγκρατημένη ανησυχία έχει προκληθεί στα ινστιτούτα αισθητικής, καθώς, σύμφωνα με τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση, οι μάσκες πρόκειται να είναι υποχρεωτικές στους κλειστούς χώρους- Αδύνατο να κάνουν κάποια θεραπεία στο πρόσωπο του πελάτη, ενώ φοράει μάσκα. 

Η κ. Ελένη Μωυσίδου, διατηρεί κέντρο αισθητικής στην Καλαμαριά, και προετοιμάζεται για το άνοιγμα της επιχείρησης της, τη Δευτέρα 4 Μαΐου. Είναι από τις πρώτες επιχειρήσεις που θα ξεκινήσουν την έναρξη λειτουργίας τους, μετά από το lockdown της 14ης Μαρτίου. Η κ. Μωυσίδου μιλώντας στο GRTimes εκφράζει τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς της για τον τρόπο που θα μπορέσουν να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς κίνδυνο. “Οι καθαρισμοί προσώπου, οι περιποιήσεις αντιγήρανσης και οι θεραπείες έχουν να κάνουν άμεσα με το πρόσωπο. Εμείς θα δουλεύουμε με τα γάντια και τη μάσκα, αλλά τι προστασία θα έχουμε αν δεν φοράνε οι πελάτισσες τους τη μάσκα, που θα είναι εκτεθειμένες στο πρόσωπο; “ 

Μάσκες, γάντια, αντισηπτικά καθώς και αποστείρωση των εργαλείων είναι τα βασικά μέτρα προφύλαξης που θα τηρούνται στα κέντρα αισθητικής. Επιπλέον, σημαντική είναι και η τήρηση των προβλεπόμενων αποστάσεων -όσο αυτό είναι εφικτό, καθώς η αισθητικός θα έρχεται κοντά στην πελάτισσα για την περιποίηση- αλλά ενδεχομένως ακόμα και η θερμομέτρηση τους όταν εισέρχονται στο κατάστημα θα συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία των κέντρων.  

“Το θέμα που προκύπτει είναι με τη μάσκα, που αναγκαστικά θα πρέπει να βγάλει ο πελάτης για να περιποιηθώ κάτι στο πρόσωπο του. Αλλά θα τηρούμε όλους τους υπόλοιπους κανόνες και θα την βγάζουμε την ώρα που θα πρέπει να εφαρμόσουμε κάτι στο πρόσωπο. Εμείς θα φοράμε τη μάσκα. Θα αερίζουμε πολύ, δεν θα συνωστίζονται οι πελάτες έτσι και αλλιώς. Θεωρώ ότι είμαστε ασφαλέστεροι χώροι από άλλους, Έχουμε μάθει να δουλεύουμε έτσι γιατί η δουλειά μας έχει να κάνει με υγιεινή και κοντινές αποστάσεις με τον πελάτη” αναφέρει η Ιωάννα Καλογήρου, αισθητικός, μιλώντας στο GRTimes 

Οι αισθητικοί επισημαίνουν πάντως πως είναι εξοικειωμένες με τα μέτρα υγιεινής που συνίστανται, καθώς τα ακολουθούσαν και πριν την έξαρση της πανδημίας. Ωστόσο, καταλυτικό ρόλο θα παίξει και η ατομική υπευθυνότητα των πελατών. “Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα κλείνουν ραντεβού άνθρωποι οι οποίοι νοσούν ή  βρίσκονται σε μια κατάσταση που ενδέχεται να υπάρχει επικείμενη ασθένεια. Φοβάμαι ελαφρώς, αλλά θα τηρήσω ευλαβικά τα μέτρα από μεριάς μου” τονίζει η κ. Καλογήρου.  

Τέλος οι καφέδες και τα περιοδικά στα κέντρα αισθητικής 

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πελάτες δεν θα μπορούν να ακουμπούν το κινητό τους σε καμία επιφάνεια, ούτε εισέρχονται με σακούλες από το ένα μαγαζί στο άλλο. Μάλιστα, οι εργαζόμενοι του κλάδου δεν θα μπορούν να προσφέρουν καφέ ή κάποιο αφέψημα στους πελάτες , έτσι ώστε να αποφευχθεί η όσο το δυνατόν περισσότερο η πιθανότητα αφαίρεσης της μάσκας από την πλευρά του πελάτη. 

Ακόμη, αντικείμενα, όπως το κινητό τηλέφωνο, δεν θα μπορούν να το ακουμπούν στις επιφάνειές και θα παραμένει στην τσάντα του πελάτη. 

Τέλος τα περιοδικά που συνήθιζαν να ξεφυλλίζουν οι πελάτες θα εξαφανιστούν από όλα τα καταστήματα. 

Ραντεβού και λίστες αναμονής 

Μετά την ανακοίνωση των μέτρων και την έναρξη της λειτουργίας των εν λόγω επιχειρήσεων, αρκετές ήταν οι πελάτισσες που έσπευσαν να “κλείσουν” μια θέση στη λίστα των ραντεβού των ινστιτούτων αισθητικής.  

Η κ. Μωυσίδου αναφέρει πως αν και έχει ήδη κάποια ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα, η λίστα αναμονής δεν είναι μεγάλη, καθώς “ο κόσμος φοβάται και πριν φοβόταν, είχαμε πτώση της δουλείας πριν το lockdown.” Σημειώνει δε, πως τα περισσότερα ραντεβού αφορούν αποτριχώσεις και όχι περιποιήσεις που έχουν να κάνουν με το πρόσωπο.  

Ανάλογος θα είναι ο αριθμός των ραντεβού που θα δέχονται στα κέντρα αισθητικής, με τα τετραγωνικά μέτρα και τους υπαλλήλους που θα εξυπηρετούν. Όπως τονίζει η κ. Μωυσίδου, που διατηρεί μόνη της την επιχείρηση, μετά το ραντεβού θα υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος για να αποστειρώσει τα εργαλεία, ενώ συνίσταται στις πελάτισσες να τηρούν ευλαβικά την ώρα που έχει καθοριστεί το ραντεβού, για να μην υπάρχει αναμονή. 

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κέντρων αισθητικής δουλεύουν με εκτροπή κλήσεων για να μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να προγραμματίζουν την “επόμενη μέρα”. Με αυτό τον τρόπο, έμειναν μακριά από τα καταστήματα τους και  “γλύτωσαν”  τα τσουχτερά πρόστιμα. Σημειώνεται πάντως, πως σύμφωνα με πληροφορίες, στον Εύοσμο, κατά τη διάρκεια ελέγχου που διαπιστώθηκε ότι υπήρχε τηλεφωνήτρια εντός καταστήματος, βεβαίωσαν στον ιδιοκτήτη πρόστιμο 5.000 ευρώ.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top