EUROCONTROL: Η κυκλοφορία θα επιστρέψει στο 90% περίπου των επιπέδων του 2019

EUROCONTROL: Η κυκλοφορία θα επιστρέψει στο 90% περίπου των επιπέδων του 2019

Τα τελευταία σενάρια κυκλοφορίας EUROCONTROL για την περίοδο Απριλίου έως Δεκεμβρίου 2022 προβλέπουν σταθερή ανάπτυξη μεταξύ Απριλίου και αιχμής-καλοκαιριού, φτάνοντας το 89% της κίνησης του 2019 έως τον Αύγουστο , με αυτό το επίπεδο να αυξάνεται ήπια για να τελειώσει το έτος στο 92%.

Αυτή η διαρκής ανάκαμψη θα μεταφραστεί σε περίπου 9,3 εκατομμύρια πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε όλη την Ευρώπη για ολόκληρο το έτος 2022. Αυτό αντιπροσωπεύει το 84% της κίνησης του 2019, όταν το δίκτυο σημείωσε ρεκόρ 11,1 εκατομμυρίων πτήσεων και είναι σημαντικά υψηλότερο από τα 6,2 εκατομμύρια πτήσεις που καταγράφηκαν πέρυσι.

Ο Eamonn Brennan, Γενικός Διευθυντής EUROCONTROL, δήλωσε:

«Η αεροπορία συνέχισε να ανακάμπτει καλά τις τελευταίες εβδομάδες και σημειώθηκε μια σταθερή άνοδος από 68% τον Ιανουάριο σε 79% μέχρι τις αρχές Απριλίου σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019, ακόμη και αν ληφθεί υπόψη ο αντίκτυπος στο δίκτυο και στα καύσιμα τιμές της απρόκλητης επιθετικότητας της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας. Οι αεροπορικές εταιρείες προσθέτουν μεγάλη χωρητικότητα και ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ξεπερνούν ήδη τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Οι άνθρωποι δείχνουν ότι είναι πραγματικά πρόθυμοι να πετάξουν – πολλοί για πρώτη φορά από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Το να φτάσει το 90% ή περισσότερο της επισκεψιμότητας του 2019 σε στιγμές αιχμής του καλοκαιριού είναι σταθερά στο προσκήνιο και αναμένουμε ότι οι προορισμοί διακοπών και ορισμένα άλλα μέρη του δικτύου θα υπερβούν το 100% των επιπέδων τους για το 2019.

Σαφώς, ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι αρνητικοί κίνδυνοι που σχετίζονται με τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές εντάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν περαιτέρω τις τιμές των καυσίμων και τις οικονομικές συνθήκες, καθώς και την πιθανότητα νέων παραλλαγών του COVID. Βλέπουμε επίσης ελλείψεις προσωπικού σε μέρη του κλάδου, ιδιαίτερα σε αεροδρόμια σε βασικούς ρόλους, όπως ελεγκτές αεροδρομίων ή υπηρεσίες εδάφους, και αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί προσεκτικά. Εάν κάποιος από αυτούς τους παράγοντες επηρεάσει, η κίνηση θα μπορούσε να κατρακυλήσει προς τα επίπεδα που προβλέπονται στο Χαμηλό Σενάριο μας».

Τα σενάρια κυκλοφορίας του EUROCONTROL δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τον τομέα των αεροπορικών εταιρειών και βασίζονται στα προγραμματισμένα επίπεδα χωρητικότητας καθώς και στα πιο πρόσφατα πραγματικά δεδομένα και ιστορικές τάσεις που παράγονται από τον Διευθυντή Δικτύου EUROCONTROL.

Το βασικό σενάριο προβλέπει ότι η κυκλοφορία θα επιστρέψει στο 90% περίπου των επιπέδων του 2019 έως το καλοκαίρι του 2022 και θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος του έτους, με τις περισσότερες ενδοευρωπαϊκές ροές να επιστρέφουν στα κανονικά ή ακόμη και να ξεπερνούν τα επίπεδα πριν από την πανδημία και οι ροές μεγάλων αποστάσεων να επιστρέφουν σταδιακά .

Το Χαμηλό Σενάριο προβλέπει μια πιο αργή ανάκαμψη έως το καλοκαίρι στο 83% κατ’ ανώτατο όριο των επιπέδων του 2019, με ορισμένους κινδύνους να υλοποιούνται για να δημιουργήσουν μια πτώση μετά το καλοκαίρι και μόνο μερική ανάκαμψη μέχρι το τέλος του έτους.

Το Υψηλό Σενάριο προϋποθέτει ταχεία επιτάχυνση στο 95% των επιπέδων του 2019 κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τις περισσότερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές ροές να επαναλαμβάνονται, να μην υπάρχουν περαιτέρω δυσμενείς επιπτώσεις μετά το καλοκαίρι και η κίνηση να αυξάνεται στο τέλος του έτους για να κατευθυνθεί προς τα προ πανδημίας επίπεδα.

Πηγή: tourismtoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θεσσαλονίκη: Ποιοι δρόμοι θα κλείσουν για τον Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλεξάνδρος» 

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών-Γρ. Δημητριάδης: Διεθνείς συνεργασίες αποτελούν μονόδρομο για τα ταμεία διαχείρισης κρατικής περιουσίας

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top