To Facebook δίνει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο επί των δεδομένων τους

To Facebook δίνει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο επί των δεδομένων τους

Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι προβαίνει σε αλλαγές στις πολιτικές/ κανόνες του για να έχουν οι χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν και να ελέγχουν τα δεδομένα που το κοινωνικό δίκτυο συλλέγει από τις συνήθειες browsing τους σε άλλες ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Η εταιρεία ορίζει αυτά τα δεδομένα- για παράδειγμα, όταν μια ιστοσελίδα με ρούχα διαμοιράζεται πληροφορίες με το Facebook σχετικά με την browsing δραστηριότητα ενός χρήστη- ως «Off- FacebookActivity».

Σε σχετικό blogpost αναφέρονται τα εξής: «Σκεφτείτε πως μια ιστοσελίδα ρούχων θέλει να δείξει διαφημίσεις σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για ένα νέο στυλ παπουτσιών. Μπορούν να στείλουν πληροφορίες στο Facebook λέγοντας πως κάποιος σε μια συγκεκριμένη συσκευή κοιτούσε εκείνα τα παπούτσια. Εάν οι πληροφορίες της συσκευής αντιστοιχούν στον λογαριασμό κάποιου στο Facebook, μπορούμε να δείξουμε διαφημίσεις σχετικά με τα παπούτσια αυτά σε αυτό το άτομο…Με το Off-Facebook Activity μπορείτε να δείτε και να ελέγξετε τα δεδομένα που άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες μοιράζονται με το Facebook. Μπορείτε να δείτε μια περίληψη των πληροφοριών που άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες έχουν στείλει στο Facebook μέσω των online business εργαλείων μας, όπως το Facebook Pixel ή το Facebook Login, να αποσυνδέσετε αυτές τις πληροφορίες από τον λογαριασμό σας αν το θέλετε και να επιλέξετε να αποσυνδέσετε τις μελλοντικές off-Facebook δραστηριότητες από τον λογαριασμό σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό για όλες τις off-Facebook δραστηριότητές σας, ή μόνο για συγκεκριμένες εφαρμογές και ιστοσελίδες».

Όπως υπογραμμίζεται, όταν ο χρήστης εκκαθαρίζει την off-Facebook δραστηριότητά του, διαγράφονται οι πληροφορίες που επιτρέπουν ταυτοποίησή του από τα δεδομένα που οι εφαρμογές και οι ιστοσελίδες στέλνουν στο Facebook. «Δεν θα ξέρουμε ποιες ιστοσελίδες επισκεφθήκατε ή τι κάνατε εκεί, και δεν θα χρησιμοποιήσουμε δεδομένα που αποσυνδέσατε για να σας προβάλουμε διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram ή το Messenger. Αναμένουμε αυτό να επηρεάσει κάπως τις επιχειρήσεις μας, αλλά πιστεύουμε πως το να δώσουμε στον χρήστες έλεγχο επί των δεδομένων τους είναι πιο σημαντικό» συμπληρώνεται.

Όταν ο χρήστης μπαίνει στο Off-Facebook Activity, θα βλέπει τις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί τακτικά, αλλά μπορεί επίσης να βλέπει κάποιες υπηρεσίες που δεν αναγνωρίζει- και σχετικές ερωτήσεις θα απαντώνται από το Help Center.

Σε πρώτη φάση, το Off-Facebook Activity καθίσταται διαθέσιμο στην Ιρλανδία, τη Νότια Κορέα και την Ισπανία.

 

Πηγή: naftemporiki.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top