Dataphoria: Όταν η προσπάθεια για αειφορία επιβραβεύεται!

Dataphoria: Όταν η προσπάθεια για αειφορία επιβραβεύεται!

Η Dataphoria πήρε το «χρυσό» στη δράση ανοιχτής καινοτομίας «Sustainability Hackathon» που είχε ως στόχο την ενεργοποίηση του «επιχειρείν» για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που θα συμβάλουν στη βιώσιμη καθημερινότητα, μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας.

Φωτογραφία: Danezis stories

Η βράβευση της εταιρείας Dataphoria αφορά στην υλοποίηση της κεντρικής της ιδέας που βασίστηκε σε παροχή υπηρεσιών Analytics-as-a-Service σε οργανισμούς, δήμους και εταιρείες με σκοπό τη μέτρηση, επιτάχυνση και ανάδειξη στη μετάβασή τους προς την αειφορία.

Η ιδρυτική ομάδα της Dataphoria απαρτίζεται από το πετυχημένο «δίδυμο» της Φένιας Σούρλα και του Αναστάση Σταμάτη, δύο νέων μηχανικών που γνωρίστηκαν στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ οι οποίοι στα φοιτητικά τους χρόνια ως μέλη της οργανωτικής ομάδας εθελοντών της πανελλαδικής εκστρατείας Let’s do it Greece ασχολήθηκαν ενεργά με τον εθελοντισμό για το περιβάλλον.

Φωτογραφία: Danezis stories

Τα τελευταία δύο έτη αποφάσισαν να συμβάλουν στην αναχαίτιση της κλιματικής αλλαγής, οπότε ξεκίνησαν να επεξεργάζονται ιδέες σχετικά με το πώς μπορούν να συνδυαστούν τα δεδομένα με την αειφορία, με αποτέλεσμα τη δημιουργία της Dataphoria.

Φωτογραφία: Danezis stories

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες ανάλυσης, επεξεργασίας και οπτικοποίησης δεδομένων εξειδικευμένες γύρω από τη βιώσιμη ανάπτυξη με τις υπηρεσίες τους να απευθύνονται κυρίως σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και δήμους που θέλουν να αξιολογήσουν το κοινωνικό και περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα», είτε λόγω των ρυθμιστικών διατάξεων ή των επιταγών της αγοράς που πρέπει να ακολουθήσουν.

Ο μαραθώνιος καινοτομίας «Sustainability Hackathon» αναπτύχθηκε με πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy υπό την αιγίδα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης».

Φωτογραφία: Danezis stories

H Lidl Ελλάς στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος επενδύει σταθερά σε καλές πρακτικές ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη της καινοτομίας με στόχο τη διασφάλιση της βιωσιμότητας για το κοινό μας μέλλον.

Στην περίπτωση της δράσης ανοιχτής καινοτομίας «Sustainability Hackathon» η DATAPHORIA απέσπασε το μεγάλο έπαθλο των 40.000€ και είναι πλέον σε προχωρημένες συζητήσεις για το πρώτο τους Proof of concept σε μια μεγαλύτερη επιχείρηση, ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

…και αυτό είναι μόνο η αρχή!

Μάθετε περισσότερα για τη Dataphoria στο www.dataphoria.gr

Φωτογραφία: Danezis stories

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top