Φραγκάκης στο GRTimes: Τουριστικά το 2022 θα είναι καλύτερο από το 2021 – Στοχεύουμε στα έσοδα

Φραγκάκης στο GRTimes: Τουριστικά το 2022 θα είναι καλύτερο από το 2021 – Στοχεύουμε στα έσοδα

Αισιόδοξος τοποθετήθηκε για τη φετινή σεζόν, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, από τη Θεσσαλονίκη, όπου και βρίσκεται στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον συνεδριακό τουρισμό που διοργανώνει το TCB με την ΠΚΜ. «Το 2022 είναι μια χρονιά προκλήσεων για τον ελληνικό τουρισμό’ όμως ας μην ξεχνάμε ότι το 2021 η σεζόν ξεκίνησε 1η Ιουλίου, τώρα έχουμε σεζόν που ξεκίνησε 20-25 Μαρτίου, και ο Απρίλιος είναι ο μήνας που θα δείξει καλύτερη ροή» δήλωσε στο GRTimes.gr ο γ.γ. του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Δημήτρης Φραγκάκης.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Για μια Ελλάδα η οποία είναι ένας από τους ισχυρότερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, διαθέτοντας στη φαρέτρα της ένα προϊόν απόλυτα ανταγωνιστικό με τους υπόλοιπους προορισμούς, μίλησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο πλαίσιο συμμετοχής του στο σημερινό Στρογγυλό Τραπέζι που διοργανώθηκε από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, και τίτλο «TCB Crossroads».

Ο κ. Φραγκάκης μιλώντας στο GRTimes.gr σχετικά με την πορεία της φετινής σεζόν για τον ελληνικό τουρισμό, εν μέσω πανδημίας αλλά και πολεμικής κρίσης και ενεργειακής, επισήμανε πως για «την Ελλάδα υπάρχει μια πολύ ισχυρή ζήτηση, οι κρατήσεις πηγαίνουν πολύ καλά με μικρή ανάσχεση του ρυθμού κρατήσεων το προηγούμενο διάστημα, ωστόσο σιγά σιγά αρχίζει και ανακάμπτει». Επισήμανε πως η τουριστική σεζόν σε περιφερειακές περιοχές της χώρας -Νότιο Αιγαίο, Κρήτη, Ιόνιο κτλ.- έχει ήδη ξεκινήσει, με απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό, και κινείται σε καλά επίπεδα ως ροή.

«Ας μην ξεχνάμε ότι το 2021 η σεζόν ξεκίνησε 1η Ιουλίου, τώρα έχουμε σεζόν που ξεκίνησε 20-25 Μαρτίου, και ο Απρίλιος είναι ο μήνας που θα δείξει καλύτερη ροή» τόνισε ο κ. Φραγκάκης επισημαίνοντας πως όσο θα προχωράμε προς το καλοκαίρι «και ευελπιστώντας να τελειώσει ο απάνθρωπος πόλεμος, ο οποίος είναι ‘γροθιά στο στομάχι’ για όλους μας, και ψυχολογικά δημιουργεί θέμα και στον ταξιδιώτη, θα δούμε καλύτερα αποτελέσματα.».

Αέρας αισιοδοξίας

Και αν η πανδημία ήταν το βασικό πρόβλημα της τελευταίας διετίας, πάνω σ’ αυτήν την υγειονομική κρίση η οποία βεβαίως δεν έχει τελειώσει ακόμη, ήρθε να προστεθεί άλλη μια, αυτή του πολέμου στην Ουκρανία, φέρνοντας και μια δευτερογενή κρίση -το ενεργειακό και τη ανατίμηση των αγαθών.

«Είμαι αισιόδοξος για τη φετινή σεζόν, το 2022 θα είναι μια χρονιά καλύτερη από το 2021, παρά το γεγονός ότι οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι πολύ μεγάλες» δηλώνει χαρακτηριστικά ο γ.γ. του ΕΟΤ και επισημαίνει «δεν είναι να πιάσουμε τα νούμερα, ποτέ δεν κάνω προβλέψεις, και δεν θα κάνω και τώρα. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι θα πάμε πολύ καλύτερα από πέρυσι, και το κυριότερο είναι να έχουμε τα περισσότερα δυνατά έσοδα, διότι εκεί στοχεύουμε πλέον, στα έσοδα και όχι στις αφίξεις».

Υπενθυμίζεται ότι για το 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, τα έσοδα από τον ελληνικό τουρισμό ανήλθαν στα 10,4 δις ευρώ, πολύ περισσότερο από τις αρχικές προβλέψεις που έκαναν λόγο για 7,5 – 8 δις ευρώ έσοδα όπως επισημάνθηκε. «Άρα, θεωρώ ότι τα έσοδά μας θα είναι καλύτερα από το 2021, όπως και οι αφίξεις» πρόσθεσε ο κ. Φραγκάκης.

Η νέα καμπάνια

Τη νέα του καλοκαιρινή καμπάνια ετοιμάζεται να ‘τρέξει’ ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμούς, η οποία θα έχει ως βασικό της μότο το «All you want is Greece», με καινούργιο ωστόσο περιεχόμενο.

Η νέα καμπάνια η οποία θα ‘πατάει’ πάνω στην προσωπική επαφή, η οποία δεν αντικαθίσταται όπως αναφέρθηκε, θα ξεκινήσει περίπου σε 15 ημέρες, θα εστιάζει στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής και του Καναδά, πολύ σημαντικές για την Ελλάδα, καθώς και στις Αραβικές χώρες.

«Κοιτάμε και την αγορά της Αυστραλίας, η οποία ανοίγει μετά από δυο χρόνια απουσίας, και εστιάζουμε στην ποιοτική αναβάθμιση του τρόπου προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, και αντίστοιχα της προσέλκυσης ποιοτικών τουριστών» δήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ προσθέτοντας πως ο προϋπολογισμός της καμπάνιας θα είναι περίπου στα 15 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με τις καμπάνιες, όπως επισημάνθηκε από τον Ιανουάριο του 2021, ο ΕΟΤ βρίσκεται συνεχώς σε καμπάνιες στο εξωτερικό και η νέα του στρατηγική του είναι να ‘τρέχουν’ καμπάνιες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

«Δεν υπήρχε αυτό στο παρελθόν’ πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η καμπάνια μας για τον χειμερινό τουρισμό στο εξωτερικό, ολοκληρώθηκε το πρώτο κομμάτι προβολής του Greek end για το city break, το οποίο ‘έσπασε ταμεία’» ανέφερε στο πλαίσιο της τοποθέτησης του στο Round Table ο γ.γ. του ΕΟΤ προσθέτοντας για την καμπάνια του Greekend «θα είναι το όχημά μας την επόμενη τριετία για να πάμε στην προβολή των επιμέρους προορισμών city break». Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη καμπάνια ξεκίνησε με την προβολή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Τα νέα Περίπτερα και η προσωπική επαφή

Ο κ. Φραγκάκης στάθηκε και στην προκήρυξη διαγωνισμού που ξεκίνησε στα τέλη Μαρτίου και αφορά την επιλογή αναδόχου του έργου του νέου σχεδιασμού των περιπτέρων του στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.

«Η προσωπική επαφή στον τουρισμό δεν θα σταματήσει ποτέ» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γενικός λέγοντας πως και οι ίδιοι έχουν προβληματιστεί για το πώς θα αντικαθιστούσαν την προσωπική επαφή στις εκθέσεις, στα συνέδρια κτλ.

«Η προσωπική επαφή δεν αντικαθίσταται’ θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε στις εκθέσεις, να βλέπουμε τον κόσμο δια ζώσης, να του δείχνουμε τι είναι η Ελλάδα» ανέφερε λέγοντας πως ο ελληνικός τουρισμός βασίζεται στη διαπροσωπική επαφή, στην αίσθηση που δίνει στον επισκέπτη, στο πώς αισθάνεται ο επισκέπτης που έρχεται στην Ελλάδα.

Η εικόνα των περιπτέρων του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις, αλλάζει μετά από 15 χρόνια, και θα έχει δυο χαρακτηριστικά:

α. θα είναι ψηφιακό σε μεγάλο βαθμό στο κομμάτι της προβολής

β. θα είχε και μια ειδική κατεύθυνση εξυπηρέτησης του συνεκθέτη τους.

Υπενθυμίζεται ότι η καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των προσφορών ορίζεται η Τετάρτη 27 Απριλίου 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

«Θηλιά» στον τουρισμό φέρνουν πόλεμος, ενεργειακό κόστος, κορωνοχρέη

Τα περίπτερα του ΕΟΤ αλλάζουν: Διαγωνισμός για το νέο σχεδιασμό τους

Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση 310% στις εισπράξεις και 257% στις αφίξεις τον Ιανουάριο

Φραγκάκης – ΕΟΤ στο GRTimes.gr: Ξεκινάει η καμπάνια για την ηπειρωτική χώρα

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top