Γ. Ρέτσος από Θεσσαλονίκη: Δεν είμαστε ευκαιριακοί επενδυτές – Την άνοιξη του 2026 το νέο 5άστερο του Ομίλου «Electra Palace»

Γ. Ρέτσος από Θεσσαλονίκη: Δεν είμαστε ευκαιριακοί επενδυτές – Την άνοιξη του 2026 το νέο 5άστερο του Ομίλου «Electra Palace»

Για τη δημιουργία τουριστικού προϊόντος και φιλοξενίας, το ύψος των τιμών στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, τους τουρίστες που την επισκέπτονται αλλά και για τη νέα ξενοδοχειακή επένδυση μίλησε ο Γιάννης Ρέτσος, CEO και συνιδιοκτήτης του Ομίλου Electra Hotels & Resorts.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Στη δυναμική που έχει η Θεσσαλονίκη και στις συνέργειες που χρειάζονται για τη σωστή προβολή και ανάδειξη του προϊόντος της αναφέρθηκε ο CEO και συνιδιοκτήτης του Ομίλου Electra Hotels & Resort Γιάννης Ρέτσος, στο πλαίσιο ημερίδας που διοργάνωσε σήμερα, Πέμπτη 28 Μαρτίου, η Marketing Greece με τίτλο «Από το χθες στο αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης».

«Πάντα την πιστεύουμε τη Θεσσαλονίκη, βλέπαμε και βλέπουμε αυτήν τη δυναμική η οποία δεν έχει εξαντλήσει τα περιθώριά της» ανέφερε ο κ. Ρέτσος αναπτύσσοντας τη συζήτηση με τίτλο «Από την έρευνα στην πράξη – Δημιουργία προϊόντος Φιλοξενία».

Ο κ. Ρέτσος αναφέρθηκε σε πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης, που σε κάποιες περιπτώσεις είναι πιο δυνατά από της Αθήνας, όπως για παράδειγμα οι υποδομές σε κάποια σημεία. «Είναι περίπου μισή ώρα με το αεροπλάνο, πιο κοντά στο κέντρο της Ευρώπης, και έχει μια πάρα πολύ μεγάλη δυνατότητα οδικής πρόσβασης και με τα Βαλκάνια και με την Κεντρική Ευρώπη αλλά και με την Τουρκία» εξήγησε ο ίδιος.

Οι τουρίστες, νέες και υπάρχουσες αγορές

Σε έρευνα που παρουσιάστηκε νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της ημερίδας, και αφορούσε τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, τις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης, φάνηκε ότι σε ερωτήσεις που απευθύνθηκαν προς εμπλεκόμενους του ξενοδοχειακού κλάδου, πρώτη επιθυμητή αγορά είναι οι Αμερικάνοι σε ποσοστό 26,8%. Σε αντίθεση με τους Ισραηλινούς και τους Τούρκους που ήταν στις τελευταίες θέσεις με πολύ μικρά ποσοστά.

Αναλύοντας το αποτέλεσμα, ο κ. Ρέτσος επισήμανε ότι από τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη πολυπολιτισμική, είναι οξύμωρο το να βρίσκονται, βάσει του ερωτηματολογίου, οι συγκεκριμένες αγορές στις τελευταίες θέσεις.

Εστιάζοντας στην αμερικανική αγορά, είπε ότι δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση η απευθείας αεροπορική σύνδεση για να έχει η Θεσσαλονίκη περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες.

«Όταν υπάρχει ένα μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο – το ‘Ελ. Βενιζέλος’- και συνεχείς ανταποκρίσεις, από κει και πέρα είναι θέμα να υπάρχει το προϊόν» υπογράμμισε εξηγώντας πως το τρίπτυχο ‘πολιτισμός – γαστρονομία – περιήγηση’ είναι σημαντικό χαρτί για την προσέλκυση των Αμερικανών τουριστών.

Πρόσθεσε ότι δεν πρέπει ο επιχειρηματικός κόσμος της Θεσσαλονίκης να υποτιμάει τόσο τους Βαλκάνιους όσο και τους Τούρκους, οι οποίοι είναι πολύ καλοί πελάτες.

Οι χαμηλές τιμές στα ξενοδοχεία      

Σ’ ότι αφορά τον μέσο όρο τιμών ανά διανυκτέρευση που πουλούν τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, οι επιχειρηματίες της ξενοδοχίας μιλούν για χαμηλές τιμές.

«Τις τιμές τις καθορίζει η ζήτηση, και για να υπάρξει η ζήτηση πρέπει να υπάρξει προϊόν, και για να υπάρξει προϊόν πρέπει να γίνουν πολλά από αυτά που προαναφέρθηκαν» επισήμανε ο κ. Ρέτσος λέγοντας πως οι χαμηλές τιμές συνδέονται με τον τρόπο διαχείρισης της πόλης.

«Αν και εφόσον, είμαστε αφοσιωμένοι και συνεργαστούμε, και βάλουμε το προσωπικό όφελος στην άκρη, και οι τιμές θα ανέβουν και δεν θα θυμίζει σε τίποτα το μέλλον σε σχέση με παλιά. Οι τιμές έχουν ήδη ανέβει, υπάρχει ζήτηση ακόμη και για αυτό το προϊόν. Την πρώτη ύλη την έχουμε, διάθεση υπάρχει, τα εργαλεία υπάρχουν» πρόσθεσε ο CEO και συνιδιοκτήτης του Ομίλου Electra Hotels & Resorts και πρώην πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος.

Η νέα επένδυση του Ομίλου

Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts, εκτός από το ένα ξενοδοχείο που λειτουργεί στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, ήδη από το 1971, επενδύει με μια ακόμη μονάδα στην πόλη. Όπως ήδη έχει γράψει το GRTimes.gr η νέα πεντάστερη μονάδα θα βρίσκεται στην οδό Τσιμισκή με Εθνικής Αμύνης Γωνία, και όπως δήλωσε ο κ. Ρέτσος, το χρονοδιάγραμμα αναφέρει 22 μήνες από την έναρξη των εργασιών.

Ήδη, έχει ξεκινήσει η εκσκαφή σε βάθος 2 μέτρων, «είμαστε στα πρώτα ευρήματα οθωμανικής εποχής, το κρίσιμο είναι τα επόμενα 2-3 μέτρα που είναι ουσιαστικά τα όποια βυζαντινά ευρήματα βρεθούν, αλλά επειδή το οικόπεδο είναι εκτός των παλαιών τειχών, πέρα από κάποια ταφικά ευρήματα, δεν αναμένεται να βρεθεί κάτι άλλο» δήλωσε ο κ. Ρέτσος προσθέτοντας πως σε δυο χρόνια, από σήμερα, «την άνοιξη του 2026, θα κόψουμε την κορδέλα».

Σημειώνεται, ότι η ξενοδοχειακή δραστηριότητα της οικογένειάς του στη Θεσσαλονίκη και του Ομίλου που είναι συνιδιοκτήτης ξεκινάει ήδη από το 1971 και όπως χαρακτηριστικά είπε «δεν είμαστε ευκαιριακοί επενδυτές», με τον ίδιο να έχει ζήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα σε μικρή ηλικία και στη Θεσσαλονίκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αεροδρόμιο «Μακεδονία»: Νέοι προορισμοί, νέες αεροπορικές εταιρίες

Αγγελούδης: Προτεραιότητά μας και η ανάδειξη του δημόσιου χώρου της

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top