Μπίλλιας: Εργαζόμαστε για έναν νέο οδικό άξονα στη Χαλκιδική (VIDEO)

Μπίλλιας: Εργαζόμαστε για έναν νέο οδικό άξονα στη Χαλκιδική (VIDEO)

Για την προώθηση από την Περιφέρεια ενός νέου οδικού άξονα που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Χαλκιδική, μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλλιας, από το βήμα του Southeast Europe Connectivity Forum.

Ρεπορτάζ: Αλέξανδρος Αλεξιάδης

Για την πρόθεση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου οδικού άξονα που όπως είπε θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη χερσόνησο της Σιθωνίας, μίλησε από το βήμα του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum, που συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλλιας.

Όπως είπε, με δεδομένο ότι η χερσόνησος της Κασσάνδρας έχει πλέον νέο δρόμο, αλλά και με την αύξηση τα τελευταία χρόνια της τουριστικής κίνησης στη Σιθωνία, είναι αναγκαία η αναβάθμιση των οδικών Υποδομών και στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σημείωσε πως η περιφέρεια ήδη επεξεργάζεται τα σχέδια για το νέο άξονα προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για τη δημιουργία του έργου μέσα στην επόμενη προγραμματική περίοδο.

«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε για να βρούμε τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των αναγκών των πολιτών της χερσονήσου της Σιθωνίας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν νέο οδικό άξονα για όσους κατευθύνονται στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργαζόμαστε ήδη με το Υπουργείο Υποδομών, για την εκπόνηση σχετικής μελέτης. Το ζητούμενο όμως δεν είναι η μελέτη, αλλά η υλοποίηση του έργου, η κατασκευή του νέου αυτού άξονα. Έτσι, στη νέα μας θητεία, που θα αρχίσει τον προσεχή Ιανουάριο, η βούληση του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα και όλων μας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είναι να διεκδικήσουμε πόρους από την Πολιτεία προκειμένου η χερσόνησος της Σιθωνίας να αποκτήσει ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο» υπογράμμισε.

Ο κ. Μπίλλιας μιλώντας γενικότερα για το ρόλο της Κεντρικής Μακεδονίας στη συνδεσιμότητα της Βόρειας Ελλάδας με την ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, αναγνώρισε ότι γίνονται σημαντικές προσπάθειες και πως είναι σε εξέλιξη σημαντικά έργα υποδομών.

Ανέφερε ωστόσο ότι ειδικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τη σύνδεση με την ΠΑΘΕ, αλλά και με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Επεσήμανε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, καθώς όπως είπε «έχει την τύχη να αποτελεί σταυροδρόμι δύο σημαντικότατων οδικών αξόνων: του ΠΑΘΕ -ο οποίος διασχίζει την Ελλάδα καθέτως- και της Εγνατίας Οδού -που διατρέχει την Ελλάδα οριζοντίως-. Απαιτείται όμως για την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ να κατασκευαστεί ο δεύτερος κλάδος του τμήματος Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι ο οποίος έχει καθυστερήσει σημαντικά».

Μιλώντας για τις προτεραιότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέρθηκε και στο πλέον εμβληματικό έργο που τρέχει και το οποίο όπως είπε δεν είναι άλλο από την ενοποίηση του μήκους 40 χιλιομέτρων παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, που αναμένεται να δώσει ακόμη μεγαλύτερη αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή.

Δήλωσε πως οι διαδικασίες βρίσκονται “στην αρχή του τέλους” για την έκδοση του σχετικού προεδρικού διατάγματος και πως για τον ίδιο λόγο μεταβαίνει σήμερα στο υπουργείο Περιβάλλοντος για να συμμετάσχει σε σύσκεψη για το θέμα.

Δείτε και τι δήλωσε σχετικά ο κ. Μπίλλιας, για το θέμα του συνεδρίου, στο βίντεο που ακολουθεί:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θεσσαλονίκη: Παράσυρση ηλικιωμένου από δίκυκλο – Δύο άτομα στο νοσοκομείο 

Έβρος: Εξουδετερώθηκαν Κούρδοι καμικάζι που ετοίμαζαν επιθέσεις αυτοκτονίας – Τι μεταδίδουν τα τουρκικά ΜΜΕ (VIDEO)

Στην ιδιοκτησία της «GR SAMSON ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Α.Ε.» το ακίνητο της «ΠΑΝΘΕΟΝ Α.Β.Ε.Ε.» με τη συμβολή της “Pointers Property Services ΑΕ” του Ομίλου «Σαμαράς & Συνεργάτες»

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top