Posidonia Sea Tourism Forum: Στη Θεσσαλονίκη η μεγαλύτερη έκθεση για την κρουαζιέρα (ΦΩΤΟ)

Posidonia Sea Tourism Forum: Στη Θεσσαλονίκη η μεγαλύτερη έκθεση για την κρουαζιέρα (ΦΩΤΟ)

Σαράντα έξι εκθέτες, 16 κορυφαίες εταιρίες κρουαζιέρας, 49 ομιλητές, workshops και συνεδρίες με θέμα την κρουαζιέρα, τις προκλήσεις, την ανάπτυξή της. Επί δυο μέρες όλη η «αφρόκρεμα» της παγκόσμιας κρουαζιέρας θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, στο διεθνές συνέδριο και έκθεση για την κρουαζιέρα Posidonia Sea Tourism Forum.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

«Χωρίς το λιμάνι δεν θα ήμασταν σήμερα εδώ. Στην πορεία βρήκαμε πολύ φιλόξενη αγκαλιά και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «Εκθέσεις Ποσειδώνια ΑΕ» Θεόδωρος Βώκος στο πλαίσιο σημερινής εκδήλωσης που διοργάνωσαν  για εκπροσώπους των ΜΜΕ από κοινού με τον ΟΛΘ Α.Ε. και την εταιρία κρουαζιέρας Celestyal Cruises, στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal.

Όπως εξήγησε ο κ. Βώκος, το διήμερο 25 και 26 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί -και μάλιστα για πρώτη φορά- στη Θεσσαλονίκη, η μεγαλύτερη έκθεση για την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο με τη συμμετοχή σχεδόν όλων των εταιριών κρουαζιέρας παγκοσμίως.

«Η Θεσσαλονίκη δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο της κρουαζιέρας και θέλει πολλές φορές να τους πείσεις να έρθουν να δουν τον προορισμό. Και αυτό επιδιώκουμε αυτή τη στιγμή» επισήμανε ο κ. Βώκος προσθέτοντας ότι έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον εταιρία κρουαζιέρας για τη διοργάνωση fam trip στη Θεσσαλονίκη, ώστε να γνωρίσουν τον προορισμό. Πρόκειται για την Explora Journeys της MSC Cruises η οποία θα επισκεφτεί τη Θεσσαλονίκη στις 26 Οκτωβρίου του 2024.

Τα πολλαπλά οφέλη του homeporting

Ο κ. Βώκος στάθηκε στα πολλαπλά οφέλη που έχει ένας προορισμός όταν είναι homeport (λιμάνι επιβίβασης/αποβίβασης). Επισήμανε ότι εκτός από τους επιβάτες που φτάνουν στον προορισμό, προστίθενται η τροφοδοσία, τυχόν επισκευές, αποβίβαση του πληρώματος. «Είναι μια πολυσχιδής δραστηριότητα το οικονομικό αποτύπωμα και σκοπός είναι να αποκομίσει ο προορισμός, στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα από την εκδήλωση» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της «Εκθέσεις Ποσειδώνια ΑΕ» Θεόδωρος Βώκος προσθέτοντας πως «το κρουαζιερόπλοιο είναι ένας ζωντανός οργανισμός». Σύμφωνα δε με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης  Εταιριών Κρουαζιέρας (CLIA), κάθε επιβάτης σε προορισμό homeport ξοδεύει κατά μέσο όρο 200 ευρώ στην πόλη.

Σχετικά με τους προορισμούς που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοια, όπως αναφέρθηκε, υπάρχει κορεσμός και αναζητούνται νέοι προορισμοί. Τότε χρειάζεται να δοθεί μια πολύ καλή εμπειρία στον ταξιδιώτη, να υπάρχουν υποδομές, θα προστεθεί τζίρος στην τοπική οικονομία ενώ θα ανοίξουν και νέες θέσεις εργασίας.

70 προσεγγίσεις για το 2023, οι μισές homeporting

Σήμερα, Τετάρτη 5 Απριλίου, έφτασε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως έχει ήδη γράψει το GRTimes.gr, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal της Celestyal, μοναδικής εταιρίας που κάνει homeporting στη Θεσσαλονίκη.

Από τις περίπου 70 προσεγγίσεις για φέτος, οι μισές – οι 31 συγκεκριμένα- αφορούν το homeport με δυνατότητα επιβίβασης/αποβίβασης επιβατών, όχι μόνο από τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και από τα Βαλκάνια.

«Φιλοσοφία μας είναι να επικεντρωνόμαστε στον προορισμό, θέλουμε οι επιβάτες να βγαίνουν έξω από το πλοίο, να γνωρίζουν τον προορισμό» δήλωσε η υπεύθυνη επικοινωνίας  και δημοσίων σχέσεων της Celestyal Cruises Φρόσω Ζαρουλέα εξηγώντας πως η κρουαζιέρα έχει έναν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, σε βάθος 2-3ετίας και ήδη συζητούν για το 2025.

Η Celestyal Cruises δέχεται επιβάτες από 140 διαφορετικές εθνικότητες. Νούμερο ένα παγκοσμίως στην κρουαζιέρα είναι η αμερικανική αγορά και η Celestyal Cruises ήδη τα τελευταία δυο χρόνια προωθεί πολύ δυνατά στη συγκεκριμένα αγορά τον προορισμό «Θεσσαλονίκη».

«Η σεζόν για εμάς στη Θεσσαλονίκη άνοιξε σήμερα (σ.σ. 5 Απριλίου) και ολοκληρώνεται τα Χριστούγεννα. Στόχος μας είναι και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου» υπογράμμισε η κα. Ζαρουλέα.

Θεσσαλονίκη – Λιμάνι πυλώνας των Βαλκανίων

Το δεύτερο λιμάνι homeport είναι η Θεσσαλονίκη για την Celestyal Cruises και όπως επισήμανε ο πλοίαρχος του Celestyal Crystal Άγγελος Βασιλάκος, από τις 61 κρουαζιέρες που πραγματοποιήθηκαν πέρυσι στη Θεσσαλονίκη, οι 30 ήταν από την Celestyal. Ο ίδιος χαρακτήρισε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πυλώνα των Βαλκανίων επισημαίνοντας πως κάθε χρόνο αναβαθμίζεται παρέχοντας υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες.

Όσον αφορά στις φετινές προσεγγίσεις, από τις σχεδόν 70 οι 31 θα αφορούν την Celestyal και το homeport, ενώ όπως δήλωσε ο κ. Βώκος από τις 70 προσεγγίσεις θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη περίπου 70.000 άτομα!

Το «παρών» στη σημερινή εκδήλωση έδωσαν στελέχη της ΟΛΘ ΑΕ με επικεφαλής τη γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια εταιρικής επικοινωνίας Θεοδώρα Ρήγα, στελέχη της Posidonia Α.Ε και η διευθύντρια επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Celestyal Cruises Φρόσω Ζαρουλέα.

Σημειώνεται ότι στο 7ο Posidonia Sea Tourism Forum χορηγός Επικοινωνίας είναι και το GRTimes.gr.

Δείτε περισσότερα για το INFOGRAPHIC εδώ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Posidonia Sea Tourism Forum: Θα εξετάσει τις τάσεις στις οικονομικές επιπτώσεις του κλάδου της κρουαζιέρας

7ο Posidonia Sea Tourism Forum: Ραντεβού στη Θεσσαλονίκη δίνουν τα ηγετικά στελέχη της κρουαζιέρας

Posidonia Sea Tourism Forum 2023: Στη Θεσσαλονίκη για 1η φορά η κορυφαία διοργάνωση για την κρουαζιέρα

Θεσσαλονίκη: Σήμερα η πρώτη επιβίβαση σε κρουαζιερόπλοιο (ΦΩΤΟ-VIDEO)

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top