Στην Κοινοπραξία THEMA κατακυρώθηκε η λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στην Κοινοπραξία THEMA κατακυρώθηκε η λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης

Ομόφωνα κατακυρώθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της “Ελληνικό Μετρό Α.Ε.” στην «Κοινοπραξία THEMA (THEMA Consortium), Εταιρείες ATM S.p.A. – Egis Projects S.A.S.» ο Διεθνής Ανοικτός Διαγωνισμός για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη Λειτουργία και Συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το προσφερόμενο συνολικό τίμημα ανέρχεται σε 249,930 εκατ. ευρώ σε όρους καθαρής παρούσας αξίας  για διάρκεια ένδεκα ημερολογιακών ετών και αντικείμενο του Διαγωνισμού είναι η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης σε δύο φάσεις:

α) Κατ’ αρχάς, θα αρχίσει η λειτουργία της Βασικής Γραμμής που ξεκινά από την βορειοδυτική πλευρά της πόλης με τον Σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», ο οποίος βρίσκεται εμπρός από τον Σταθμό του ΟΣΕ και συνεχίζει έως τον τερματικό Σταθμό «Νέα Ελβετία» στην νοτιοανατολική πλευρά της πόλης καταλήγοντας στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας. Η γραμμή ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Δελφών και Σόλωνος.

Το έργο της βασικής γραμμής περιλαμβάνει δύο σήραγγες μονής τροχιάς και 13 σταθμούς.

Οι σταθμοί του Βασικού Έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.

β) Σε δεύτερο στάδιο θα ξεκινήσει και η λειτουργία και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Οι σταθμοί της Επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα.

Στο αντικείμενο των υπηρεσιών περιλαμβάνονται η καθημερινή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων, των συστημάτων και του τροχαίου υλικού, ο καθαρισμός, η φύλαξη (Ασφάλεια – Προστασία), η διαχείριση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (AFC) και η εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Στην πλήρη ανάπτυξή του το σύστημα θα έχει την δυνατότητα να διακινεί με την διέλευση από τους σταθμούς ανά 90 δευτερόλεπτα  33 αυτόματων συρμών, 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Βόλτα Καραγιάννη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης-«Το Μετρό τελείωσε» (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Ταχιάος: Ορίστηκε ο προσωρινός ανάδοχος που θα αναλάβει τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top