Θεσσαλονίκη-Click Away: Μεγαλύτερος ο τζίρος στις συνοικίες σε σχέση με το κέντρο

Θεσσαλονίκη-Click Away: Μεγαλύτερος ο τζίρος στις συνοικίες σε σχέση με το κέντρο

Καλύτερα πήγαν οι δουλειές στις συνοικιακά καταστήματα της Θεσσαλονίκης σε σχέση με το κέντρο στην πρεμιέρα του ανοίγματος με click away σήμερα, αφού πολλά μαγαζιά του κέντρου επέλεξαν να μην ανοίξουν καν. “Καταστροφή αν δεν έχεις e-shop στο κέντρο”, δηλώνει στο GRTimes ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης. Εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων τονίζουν στο GRTimes ότι περιμένουν “πως και πως” το click in shop.

Ρεπορτάζ: Νεκταρία Ψαράκη 

Ευνοήθηκαν περισσότερο τα περιφερειακά καταστήματα σε σχέση με αυτά του κέντρου από την μέθοδο του click away, όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων στο GRTimes. Σε καμία περίπτωση ωστόσο δεν μπορεί να συγκριθεί η άμεση επαφή του πελάτη με το προϊόν με την μέθοδο του click away, με αποτέλεσμα να ζητούν η αγορά της Θεσσαλονίκης να δουλέψει άμεσα με click in shop.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, αναφέρει στο GRTimes ότι πολλά καταστήματα του κέντρου της πόλης δεν άνοιξαν καν, ενώ για όσους άνοιξαν η κινητικότητα ήταν ανύπαρκτη.

“Στα συνοικιακά δουλεύουν καλύτερα. Έχεις γνωριμίες, ξέρεις το μαγαζί, κάνεις ένα τηλέφωνο και ζητάς στοχευμένα αυτό που θέλεις. Πολλοί ξέρουν ακόμη και απέξω το τηλέφωνο του μαγαζιού που εμπιστεύονται. Στο κέντρο δεν δουλεύεις έτσι. Αν δεν έχεις e-shop είναι καταστροφή και γι’ αυτό πολλοί δεν άνοιξαν. Ευχόμαστε μέχρι Παρασκευή ή το Σάββατο να δουλέψουμε με click in shop”, δηλώνει.

Καλαμαριά: Συγκρατημένα αισόδοξοι οι καταστηματάρχες

Οι καταστηματάρχες της Καλαμαριάς, είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι, καθώς ο αριθμός των παραγγελιών αποδείχθηκε μεγαλύτερος σε σχέση με αυτόν που περίμεναν. Μάλιστα, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμαριάς, Σταύρος Κριτσιάνης, τονίζει στο GRTimes ότι αυτή τη φορά οι καταστηματάρχες αγκάλιασαν με μεγαλύτερη αισιοδοξία το άνοιγμα, έστω και με click away, ενώ παρατηρεί ότι τα μέτρα τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια, καθώς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες “τρέμουν” και μόνο στο άκουσμα της ιδέας να κολλήσουν κορωνοϊό και να αναγκαστούν να κλείσουν το κατάστημά τους για ακόμη 14 ημέρες.

“Κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό. Δεν θα αντέξουν οικονομικά να κλείσουν μόνοι τους τα μαγαζιά τους. Μπορώ να πω ότι οι περιφερειακές επιχειρήσεις δούλεψαν περισσότερο από αυτές του κέντρου. Μένει να δούμε αν θα “περπατήσει” η μέθοδος, αλλά εμείς ζητάμε click in shop. Υπάρχουν καταστήματα, όπως τα μαγαζιά που πουλούν εσώρουχα, που δεν μπορούν να δουλέψουν αν ο πελάτης δεν μπει να δοκιμάσει το προϊόν. Το ίδιο και τα μαγιώ. Αγοράζεις μαγιώ αν δεν το δοκιμάσεις; Δεν μπορείς με το μάτι. Τα καταστήματα εσωρούχων έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα”, δηλώνει.

Δήμος Παύλου Μελά: Περιμένουν το click in shop

“Όπως τα περίμεναν” πήγαν τα πράγματα στο Δήμο Παύλου Μελά. Η εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου, Ιφιγένεια Τοσίδου αναφέρει στο GRTimes ότι από τη μία, τα μαγαζιά είναι αδύνατον να συνεχίσουν να δουλεύουν με click away, διότι αυτό θα σημάνει “καταστροφή”, ωστόσο αναγνωρίζει κι εκείνη ότι οι συνοικιακές επιχειρήσεις δούλεψαν περισσότερο.

“Το πείραμα το έχουμε ξανακάνει. Ο καταναλωτής πρέπει να μπει μέσα να κοιτάξει, να ψάξει, να δει τι του ταιριάζει. Σίγουρα οι συνοικιακές επιχειρήσεις έχουν χτίσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με το αγοραστικό κοινό της γειτονιάς και η μέθοδος του click away λειτουργεί καλύτερα σε σχέση με το κέντρο, χωρίς να σημαίνει ότι τα πράγματα είναι ικανοποιητικά. Η διαφορά όμως είναι γεγονός. Προσωπικά διατηρώ κατάστημα και στην Τσιμισκή και στο Δήμο Παύλου Μελά, και ομολογουμένως στο κέντρο δουλέψαμε λιγότερο”, δηλώνει.

Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Σίνδου: Click in shop έστω και με περιορισμένα ραντεβού

Μικρό το ενδιαφέρον και η κινητικότητα στα καταστήματα σήμερα στη Σίνδο. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Θεόδωρος Δημητριάδης, τονίζει στο GRTimes ότι οι καταστηματάρχες “ζορίζονται” και επιθυμούν να εφαρμοστεί η μέθοδος του click in shop το γρηγορότερο, έστω και με περιορισμένα ραντεβού.

“Κίνηση στους δρόμους υπάρχει. Στα μαγαζιά όμως, μηδέν, και το click away δεν βοηθάει στα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης. Σίγουρα όμως στις συνοικίες είναι καλύτερα από το κέντρο. Είναι οικογενειακά καταστήματα, με λίγους υπαλλήλους, τα μέτρα τηρούνται ευλαβικά και σπάνια έχουμε κρούσματα. Ταυτόχρονα, εκτός από την μεγαλύτερη ασφάλεια, έχουμε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες διότι είμαστε γνωστοί. Οι αγορές δεν είναι απρόσωπες. Αναρωτιέμαι, ίσως θα έπρεπε στη Σίνδο και στη Χαλάστρα να λειτουργούμε κανονικά. Επιδημιολογικά είμαστε καλύτερα. Γιατί να είμαστε κλειστοί;”, διερωτάται.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top