Καραμανλής: Θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της Περιφερειακής Οδού

Καραμανλής: Θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της Περιφερειακής Οδού

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Στην ολοκλήρωση της αναβάθμισης της Εσωτερικής Περιφερειακής στο Δυτικό Τμήμα της, πρόκειται να προχωρήσει η κυβέρνηση, η οποία θα αναζητήσει  τρόπους  βελτίωσης των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, καθώς σε άμεση φάση είναι πάρα πολύ δύσκολο να δρομολογηθούν άμεσα περισσότερα από 320 λεωφορεία όταν η πόλη χρειάζεται τουλάχιστον 400 και, κατά τους χειμερινούς μήνες, ως και 500.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GrTimes. gr, τα ανωτέρω ήταν ορισμένα από τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, στη σύσκεψη που πριν λίγη ώρα ολοκληρώθηκε στα γραφεία του Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας του ΤΕΕ. Στη σύσκεψη ήσαν επίσης παρόντες ο υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης και οι δύο γενικοί γραμματείς του ΥΠΟΜΕ κ.κ. Καραγιάννης και Σταθόπουλος, όπως επίσης τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ/ΤΚΜ.

Για την βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου, πιθανώς θα εξεταστεί η “παραχώρηση” και άλλων γραμμών στο νομό, στα ΚΤΕΛ, προκειμένου να μπορέσει ο ΟΑΣΘ να ρίξει περισσότερες δυνάμεις εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος.

Σε ό,τι αφορά τον άλλο “ασθενή” της πόλης, το Μετρό, άμεσα θα αναζητηθούν ρεαλιστικές λύσεις για τα προβλήματα που εντοπίζονται στο σταθμό “Βενιζέλου” όπως και σε άλλες καθυστερήσεις που αφορούν τη διενέργεια διαγωνισμών και την εξέταση και έγκριση μελετών.

Δυσκολίες στο διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού

Κατά την συζήτηση που διεξήχθηκε στο ΤΕΕ/ΤΚΜ, ο κ. Καραμανλής είπε ότι τα επόμενα άμεσα βήματα θα είναι ο ορισμός νέων διοικήσεων στην Αττικό Μετρό Α.Ε. και στην Εγνατία Οδό Α.Ε., τεχνικές εταιρείες του δημοσίου. Σε ό,τι αφορά στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, δήλωσε ότι ο διαγωνισμός συναντά πολλά προβλήματα ενώ πέραν των άλλων, δεν προκύπτει και ιδιαίτερο όφελος για το δημόσιο από την παραχώρηση.

Η συζήτηση περιστράφηκε και στα αντιπλημμυρικά έργα που θα πρέπει να γίνουν και τα οποία μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το Πράσινο Ταμείο, ενώ ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ ζήτησε να διερευνηθεί και η δυνατότητα χρηματοδότησης έργων αντισεισμικής θωράκισης από Κοινοτικούς πόρους.

Η εισήγηση Μπίλλια

Ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ και αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κ. Μακεδονίας κ. Πάρις Μπίλλιας, έθεσε στον υπουργό τα σοβαρότερα από τα ζητήματα που αφορούν τις υποδομές αλλά και τις συγκοινωνίες – μεταφορές σε Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία, δίνοντας έμφαση στο συγκοινωνιακό και τα άμεσα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, ενδεχομένως και με ενοικίαση λεωφορείων, για να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες ελλείψεις του ΟΑΣΘ.

Επίσης, ζητήθηκε από τον υπουργό, με καθαρώς αντικειμενικά και αυστηρά κριτήρια, να εξετασθούν και τεκμηριωμένα να παρουσιαστούν οι δύο τεχνικές λύσεις για την κατασκευή του σταθμού «Βενιζέλου» του Μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή η πρόταση για κατασκευή με τις αρχαιότητες κατά χώρα ή με την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων.

Τα μέλη της Δ.Ε. του ΤΕΕ/ΤΚΜ,  υποστήριξαν στον Υπουργό την ανάγκη να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη ένα νέο μοντέλο χωρικής οργάνωσης και ανάπτυξης, που οποίο θα περιλαμβάνει νέα μεγάλα έργα, που ξεπερνούν σε σημασία και εμβέλεια τα διοικητικά όρια ενός δήμου. Τέτοια έργα είναι η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, η ανάπλαση του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ, το Μουσείο Ολοκαυτώματος, αλλά και εκτεταμένες αστικές αναπλάσεις.

Βεβαίως κάποια από τα ανωτέρω θέματα αφορούν το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος και θα πρέπει να εξετασθούν από αυτό.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top