Τη Δευτέρα στο Ελεγκτικό η σύμβαση ΟΣΕΘ-ΚΤΕΛ- ΟΑΣΘ

Τη Δευτέρα στο Ελεγκτικό η σύμβαση ΟΣΕΘ-ΚΤΕΛ- ΟΑΣΘ

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Για την ερχόμενη Δευτέρα 9 Μαρτίου έχει οριστεί η συζήτηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για την πολυσυζητημένη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ- ΚΤΕΛ και ΟΑΣΘ, με αντικείμενο την εκχώρηση 25 περιαστικών και τοπικών γραμμών του ΟΑΣΘ σε κοινοπραξία τεσσάρων ΚΤΕΛ και συγκεκριμένα των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε αναβάλλει τη λήψη απόφασης και είχε ζητήσει να του προσκομισθούν πρόσθετα στοιχεία τα οποία να τεκμηριώνουν την αναγκαιότητα απευθείας ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ.

Τα στοιχεία αυτά, τα οποία αποδεικνύουν ότι οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης είναι στα πρόθυρα ολικής κατάρρευσης, στάλθηκαν στο Συνέδριο και το θέμα θα συζητηθεί την ερχόμενη Δευτέρα, με τις εμπλεκόμενες πλευρές να πιστεύουν ότι αυτή τη φορά θα πάρουν την προσυμβατική έγκριση, όπως λέχθηκε στο GRTimes.gr.

Εν τω μεταξύ, τα ΚΤΕΛ συνεχίζουν να προετοιμάζονται για να βγάλουν δικά τους λεωφορεία στις 25 γραμμές του ΟΑΣΘ που ελπίζουν ότι θα αναλάβουν και, το ελπίζουν υπογραμμίζεται, γιατί από πλευράς ΚΤΕΛ έχει αναληφθεί μεγάλο ρίσκο καθώς ήδη πήραν χρηματοδότηση 4,9 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς για να εξασφαλίσουν τα λεωφορεία που θα κινούνται στις  γραμμές αυτές του Οργανισμού.

Όπως είπε στο GRTimes.gr ο πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., κ. Στέφανος Τσόλης, ήδη έχουν φέρει στη Θεσσαλονίκη 60 λεωφορεία, ενώ επιπλέον 29 έχουν φέρει τα ΚΤΕΛ Σερρών και από 10 τα ΚΤΕΛ Κιλκίς και Χαλκιδικής.

Στα οχήματα τοποθετούνται ακυρωτικά και εκδοτικά μηχανήματα, οθόνες ενημέρωσης των επιβατών, ενώ έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής των 300 οδηγών που θα προσληφθούν.

Ωστόσο ο κ. Τσόλης ενημέρωσε, ότι με την καθυστέρηση της έκδοσης απόφασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, πάει πίσω κατά περίπου ένα μήνα η δρομολόγηση αυτών των 100 λεωφορείων  (+20 εφεδρικών). Έτσι, αντί να βγούνε στο δρόμο αρχές Μαρτίου, όπως υπολογιζόταν, θα βγούνε αρχές Απριλίου.

Εάν εξασφαλισθεί η έγκριση και υπογραφεί η σύμβαση με τον ΟΣΕΘ, θα απαιτηθούν περίπου δύο εβδομάδες, για να ετοιμαστούν τα πληρώματα των οχημάτων, μία εβδομάδα για να ετοιμάσουν τα χαρτιά τους οι οδηγοί που θα προσληφθούν και ακόμη μία εβδομάδα για να εκπαιδευτούν στα λεωφορεία. Στη διάρκεια αυτού του 15νθήμερου θα ολοκληρωθεί ο εξοπλισμός των λεωφορείων και θα πάρουν πινακίδες για να τεθούν σε κυκλοφορία.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top