Μπίλιας: Αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σιθωνίας

Μπίλιας: Αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σιθωνίας

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Την αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης- Σιθωνίας Χαλκιδικής, σχεδιάζει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις και να παρέχεται καλύτερη εξυπηρέτηση στους μετακινούμενους προς το δεύτερο πόδι της χερσονήσου, αλλά και για να μειωθούν, παράλληλα, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι στην επιβαρυμένη κατά τη θερινή περίοδο, Θεσσαλονίκης- Μουδανιών.

Τα ανωτέρω δήλωσε στο GRTimes.gr ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών & Δικτύων κ. Πάρις Μπίλιας, προσθέτοντας ότι προς το τέλος Δεκεμβρίου η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα είναι έτοιμη να ανακοινώσει τις λεπτομέρειες του σχεδίου της για την βελτίωση της οδική πρόσβασης στη Σιθωνία.

«Σχεδιάζουμε την οδική σύνδεση με τη Σιθωνία, με το βλέμμα στην επόμενη δεκαετία.

«Έχει ανατεθεί σε σύμβουλο η αξιολόγηση όλων των προτάσεων, σε επίπεδο προμελέτης, που έχουν κατά καιρούς υποβληθεί, προκειμένου να επιλεγεί η βέλτιστη λύση. Δεν εξετάζεται η κατασκευή νέου δρόμου, δεν θα γίνει ένα έργο όπως το Ποτίδαια – Κασσανδρεία, γιατί δεν υποστηρίζεται από τις κυκλοφοριακές μελέτες και δεν υπάρχει η δυνατότητα εξεύρεσης χρημάτων. Θα γίνουν όμως κρίσιμες παρεμβάσεις, βελτιωτικές παρεμβάσεις και μικρότερης κλίμακας έργα που θα βελτιώσουν κατά πολύ τη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σιθωνία», τόνισε ο κ. Μπίλιας.

Η σύνδεση με τη Σιθωνία θα ακολουθεί τον άξονα Θεσσαλονίκη- Πολύγυρος- Διασταύρωση Γερακινής- Νικήτη και στη συνέχεια θα διακλαδίζεται προς τη μία πλευρά του ποδιού και προς την άλλη.

Ο άξονας αυτός, όπως εξήγησε ο κ. Μπίλιας, θα αξιοποιεί το αναβαθμισμένο τμήμα του Θεσσαλονίκη – Πολύγυρος, ενώ ήδη έχει ανατεθεί από την Εγνατία Οδό Α.Ε. η αλλαγή χάραξης και αναβάθμιση του τμήματος Θέρμη – Γαλάτιστα σε μήκος 4 χλμ.

Τμήμα Πολύγυρος- Βατοπέδι

Όπως όμως αποκάλυψε ο κ. Μπίλιας, στην Περιφέρεια, στο πλαίσιο των τεχνικών παρεμβάσεων που θα γίνουν, εξετάζεται επίσης το σενάριο απευθείας σύνδεσης του Πολυγύρου με το Βατοπέδι, ώστε να μειωθεί η απόσταση προς Σιθωνία αλλά και να βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης των χρηστών του οδικού άξονα.

Εάν στην Π.Κ.Μ. καταλήξουν σε αυτή την επιλογή, οι χρήστες του άξονα, μετά το Βατοπέδι, σε πολύ λίγο χρόνο, θα φτάνουν στη Νικήτη αφού θα έχουν να διανύσουν ίσως και λιγότερα από 7 χλμ.

Η πρόσβαση στη Σιθωνία μέσω ενός αναβαθμισμένου άξονα είναι πολύ σημαντική- όχι μόνο επειδή η Χαλκιδική είναι το δεύτερο σπίτι Θεσσαλονικέων και γενικότερα βορειοελλαδιτών-  αλλά γιατί το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, μετά και τα πολύ σημαντικά έργα που έγιναν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», προσελκύει σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον, από τη στιγμή μάλιστα που η Κασσάνδρα είναι σε μεγάλο βαθμό κορεσμένη.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top