Η Eurimac με ελληνικά ζυμαρικά στη χώρα των ramen noodles

Η Eurimac με ελληνικά ζυμαρικά στη χώρα των ramen noodles

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Mόνο mega- εξαγωγική επιτυχία μπορούν να χαρακτηριστούν οι πολύ σημαντικές πωλήσεις ζυμαρικών από την Eurimac A.E., στη χώρα των soba και ramen noodles, στην Ιαπωνία, σε μία από τις χώρες με τις πλέον εκλεκτικές γαστρονομικές παραδόσεις και φίνες κουζίνες.

Kαι το ‘mega’ δεν είναι υπερβολή γιατί με αφορμή τη συμμετοχή της Eurimac A.E. στη Foodex 2019, στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών, όχι μόνο για την Ιαπωνία μα για όλη την Ασία, το GrTimes.gr πληροφορήθηκε ότι η ελληνική Eurimac, μία κατ΄ εξοχήν εξαγωγική βιομηχανία, πραγματοποιεί το 20% των συνόλου των διεθνών της πωλήσεων στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Όπως είπε στο GrTimes.gr o αντιπρόεδρος της Eurimac κ. Στέλιος Πολυχρονιάδης, η Εταιρεία έκανε την είσοδό της στην ιαπωνική αγορά το 2005, πριν ολόκληρα 15 χρόνια, έχοντας επιτύχει, με επιμονή, υπομονή, ποιότητα, συνέπεια και άμεση εξυπηρέτηση της ζήτησης, να αυξάνει τις πωλήσεις της σε όγκους αλλά και αξία, καθώς τα ζυμαρικά που εξάγονται στην Ιαπωνία βρίσκονται στο high end των τιμών πώλησης της επιχείρησης.

«Κάναμε τους Ιάπωνες να αγαπήσουν τα προϊόντα μας, για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και τη θρεπτική τους αξία. Από πλευράς αγοραστών αξιολογήθηκαν βεβαίως και εκτιμήθηκαν  οι state of the art εγκαταστάσεις του βιομηχανικού μας συγκροτήματος ενώ τη συνεπή εμπορική μας πολιτική, μπήκαμε και επεκταθήκαμε σε μια αγορά πολύ απαιτητική, στην οποία για να τοποθετηθεί ένα προϊόν χρειάζονται 3-4 χρόνια πριν περάσει τους ελέγχους και αρχίσει να διατίθεται για ευρεία κατανάλωση», τόνισε ο κ. Πολυχρονιάδης.

Ελληνικά ζυμαρικά με σφραγίδα τη σημαία

Η Eurimac λοιπόν μπήκε στην ιαπωνική αγορά με ένα προϊόν διεθνές, που φέρει όμως την ελληνική σφραγίδα καθώς πάνω στις συσκευασίες των ζυμαρικών της φιγουράρει η ελληνική σημαία,  η φράση «ελληνικό προϊόν» στη γλώσσα μας όπως και φωτογραφίες από ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς. Με μία κουβέντα τα ζυμαρικά της Eurimac και φυσικά η εταιρεία που τα παράγει και τα προωθεί, λειτουργούν ως πρεσβευτές της Ελλάδας και οικονομικοί διπλωμάτες.

Η Εurimac στην Ιαπωνία εξάγει στο 90% κωδικούς σπαγγέτι και πολύ λιγότερο κοντά ζυμαρικά. Τα ζυμαρικά ταξιδεύουν στην Ιαπωνία σε συσκευασίες με brands που ανήκουν στη EURIMAC όπως: MAKVEL, LA GRANDE PASTA, LATINO , FAMIGLIA αλλά και σε συσκευασίες private labels, για λιανεμπορικές εταιρείες.

Σημειώνεται ότι η EURIMAC Α.Ε., έχει αρχίσει να τοποθετηθεί και σε ιαπωνικά σούπερ μάρκετ τους κωδικούς της σειράς ‘5’, των ζυμαρικών από πέντε δημητριακά που πρωτολανσάρισε το φθινόπωρο του 2018 κάτω από το brand ‘ΜΑΚΒΕΛ’, το brand που είναι συνδεδεμένο με την παράδοση της οικογενείας Κωνσταντινίδη στη βιομηχανία ζυμαρικών.

Σε ό,τι αφορά την εταιρεία, που έχει συνασπισθεί από το 1996 με τον ιταλικό όμιλο Euricom- όμιλο που διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά ρυζιού- έχει υπό εκτέλεση ένα ακόμη επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 6,9 εκατ. ευρώ για τα έτη 2019- 2021, ενώ οι πωλήσεις της το 2018 ήταν στα επίπεδα εκείνων της προηγούμενης χρονιάς, δηλαδή στη περιοχή των 35 εκατ. ευρώ.

Άς σημειωθεί ότι για τη EURIMAC το 2019 είναι μια ξεχωριστή χρονιά για το λόγο ότι συμπληρώνονται 80 χρόνια από τη δημιουργία της εταιρείας από τους αδελφούς Παντελή και Νίκο Κωνσταντινίδη. Αυτή η ιδιαίτερη επέτειος πρόκειται να γιορτασθεί και με την ανάπτυξη κι’ άλλων νέων προϊόντων.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top