Συγκεκριμένα, το Ελληνικό Δημόσιο είχε προσφύγει κατά των ανωνύμων εταιριών, με την επωνυμία « Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας Α’ Α.Ε.» και « Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας Β’ Α.Ε.» και κατά των Πορισμάτων της Επιτροπής Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών (Ε.Ε.Τ.Δ.), με ημερομηνία 13.12.2017.
Η Ε.Ε.Τ.Δ. είχε αναγνωρίσει πως το Ελληνικό Δημόσιο είναι υποχρεωμένο να καταβάλλει στην Fraport Greece αποζημίωση για ζημίες που επήλθαν στα περιφερειακά αεροδρόμια και σε κινητά περιουσιακά στοιχεία των περιφερειακών αεροδρομίων εξαιτίας της μη προσήκουσας συντήρησής τους, κατά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού που είχε προκηρύξει το ΤΑΙΠΕΔ μέχρι την ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης.
Το διαιτητικό δικαστήριο δέχθηκε ότι κατ’ εσφαλμένη ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου και των συμβατικών όρων των Συμβάσεων Παραχώρησης, αναγνωρίστηκε από την Ε.Ε.Τ.Δ. ότι οι ζημιές από την έλλειψη συντήρησης, κ.λπ. στα περιφερειακά αεροδρόμια ανέρχονται σε 27.112.129,23 ευρώ οπότε και εξαφάνισε τα πορίσματα, με ημερομηνία 13.12.2017 της Ε.Ε.Τ.Δ., κατά το μέρος που με αυτά έγιναν δεκτά τα αναγνωριστικά αιτήματα της Fraport Greece, ως προς την έκταση της υποχρέωσης του Δημοσίου προς αποζημίωσή τους.