Τάσεις που διαμορφώνουν τα βιώσιμα ταξίδια το 2022

Τάσεις που διαμορφώνουν τα βιώσιμα ταξίδια το 2022

Η Booking.com δημοσίευσε νέα έρευνα, με πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από περισσότερους από 30.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Σιγκαπούρης, τονίζοντας ότι ο αντίκτυπος των ταξιδιών τους παραμένει στο επίκεντρο, με το 72% των ταξιδιωτών της να δηλώνουν ότι θέλουν να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα.

Με το 77% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης να επιβεβαιώνουν ότι τα αειφόρα ταξίδια είναι σημαντικά για αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς τοπικούς ερωτηθέντες (57%) ανέφεραν ότι οι πρόσφατες ειδήσεις για την κλιματική αλλαγή τους έχουν επηρεάσει να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Για το σκοπό αυτό, πάνω από το ένα τρίτο (32%) των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης λένε ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας των παρόχων καταλυμάτων και μεταφορών διαδραματίζουν ισχυρό ρόλο στις αποφάσεις ιδιοκτησίας και μεταφοράς τους αντίστοιχα. Στην πραγματικότητα, το 69% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης λένε ότι θα ήταν πιο πιθανό να επιλέξουν ένα βιώσιμο κατάλυμα – είτε το αναζητούσαν ειδικά είτε όχι.

Σε αναζήτηση πιο βιώσιμης διαμονής

Η ευαισθητοποίηση και η προβολή των περισσότερων βιώσιμων διαμονών συνεχίζεται, με σχεδόν τους μισούς (48%) των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης να επιβεβαιώνουν ότι έχουν δει βιώσιμα καταλύματα σε διαδικτυακό ταξιδιωτικό ιστότοπο τον περασμένο χρόνο και το 37% να δηλώνει ότι αναζητά ενεργά πληροφορίες για τις προσπάθειες βιωσιμότητας ενός ακινήτου πριν κάνουν κράτηση.

Ακόμη πιο ενθαρρυντικό είναι το 54% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη που δηλώνουν ότι έχουν μείνει πραγματικά σε ένα βιώσιμο κατάλυμα τον περασμένο χρόνο. Ωστόσο, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (84%) των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη σκοπεύει να μείνει σε μια βιώσιμη ιδιοκτησία τουλάχιστον μία φορά το επόμενο έτος, υπάρχουν ακόμα περισσότερα που πρέπει να γίνουν για να είναι πιο εύκολη η εύρεση περισσότερων επιλογών βιώσιμης διαμονής για όλους. Από εκείνους που δεν έμειναν σε βιώσιμο κατάλυμα τον περασμένο χρόνο, το 30% είπε ότι δεν γνώριζε ότι υπήρχαν. Αν και αυτό είναι μειωμένο κατά 17% από το 2021, υποδεικνύοντας ότι η ευαισθητοποίηση αυξάνεται, σχεδόν ένας στους τρεις (31%) δήλωσε ότι εξακολουθεί να μην ξέρει πώς να τα βρει. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) παραδέχονται ότι δεν αναζητούν ενεργά τις προσπάθειες βιωσιμότητας ενός ακινήτου προτού κάνουν κράτηση, αλλά εάν είναι εύκολα προσβάσιμο, λένε ότι θα το ελέγξουν,

Εναλλακτικοί προορισμοί και χρονοδιάγραμμα

Υπάρχει συναίνεση μεταξύ των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης ως προς την επιθυμία να αποφύγουν πολυάσχολους και υπερβολικά επισκέψιμους προορισμούς, με σχεδόν το ένα τρίτο (31%) να λέει ότι επέλεξε να ταξιδέψει εκτός περιόδου αιχμής και πάνω από το ένα τέταρτο (27%) να επιλέγουν να πάνε σε λιγότερο δημοφιλή ταξιδιωτικό προορισμό τους τελευταίους 12 μήνες για να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

Για τον σκοπό αυτό, όταν σκέφτονταν μελλοντικά ταξίδια, το 37% είπε ότι θα ήταν πρόθυμο να ταξιδέψει αποκλειστικά εκτός περιόδου αιχμής για να αποφύγει τον συνωστισμό και πάνω από το μισό (64%) αποκάλυψε ότι θα απέφευγε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και αξιοθέατα για να εξασφαλίσει μια πιο ομοιόμορφη διασπορά των επιπτώσεων και των οφελών της επίσκεψής τους. Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) θα ήταν ακόμη πρόθυμο να επιλέξει μια εναλλακτική από τον προορισμό που προτιμά για να βοηθήσει στην αποφυγή του συνωστισμού.

Από την άλλη πλευρά, το 43% αγωνίζεται να βρει ελκυστικούς προορισμούς που έχουν λιγότερο κόσμο και το 41% ​​αισθάνεται ότι δεν είναι δυνατό να βρει βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές σε πόλεις ή άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Αυτό δείχνει μια ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές πλατφόρμες να συνεργαστούν με παρόχους καταλυμάτων σε αυτούς τους προορισμούς για να τους βοηθήσουν να προχωρήσουν στα ταξίδια βιωσιμότητας και με τη σειρά τους να τονίσουν πιο βιώσιμες επιλογές, καθώς και να βοηθήσουν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν εναλλακτικές ώρες και μέρη για να κάνουν τα ταξίδια τους, χωρίς θυσίες στην εμπειρία.

Σύνδεση με τον πολιτισμό και τις τοπικές κοινωνίες

Μια αναγεννητική φιλοσοφία επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων, με το 54% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης να δηλώνουν ότι θέλουν να φύγουν από τα μέρη που επισκέπτονται καλύτερα από όταν έφτασαν και τα δύο τρίτα (64%) να θέλουν να έχουν εμπειρίες που είναι αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) δηλώνει ότι έχει εξοικειωθεί ενεργά με τις τοπικές πολιτιστικές αξίες και παραδόσεις στον ταξιδιωτικό προορισμό του πριν από τα ταξίδια του και περίπου ένας στους τέσσερις (27%) θα ήταν διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα για ταξιδιωτικές δραστηριότητες για να διασφαλίσουν ότι δίνουν πίσω στις τοπικές κοινωνίες.

Οι ταξιδιώτες της Σιγκαπούρης προσέχουν επίσης πόσο μακριά ταξιδεύουν, πώς φτάνουν εκεί και πώς μετακινούνται μόλις φτάσουν εκεί. Το ένα τέταρτο (25%) λέει ότι επέλεξε να ταξιδέψει σε έναν προορισμό πιο κοντά στο σπίτι για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και ένας στους τέσσερις (25%) ανέφερε ότι ερεύνησε τα δημόσια μέσα μεταφοράς ή/και επιλογές για να νοικιάσει ένα ποδήλατο στον επιλεγμένο προορισμό του. Πάνω από το ένα τέταρτο (27%) επέλεξαν επίσης να ταξιδεύουν με τρένο αντί για αυτοκίνητο για μεγαλύτερες αποστάσεις και πάνω από το ένα τρίτο (36%) δηλώνουν ότι ντρέπονται να πετάξουν λόγω των επιπτώσεών του στο περιβάλλον. Όσον αφορά την κράτηση μεταφοράς για τα ταξίδια του, το 39% αναζητά ενεργά πληροφορίες βιωσιμότητας.

Ενώ το 54% αποκαλύπτει ότι δεν αναζητά ενεργά πιο βιώσιμες επιλογές μεταφοράς, εξακολουθεί να έχει αντίκτυπο στη συμπεριφορά κρατήσεων και στην ικανοποίηση των πελατών. Για παράδειγμα, αν και το 33% δηλώνει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας δεν παίζουν ισχυρό ρόλο στις επιλογές μεταφοράς, αναφέρουν ότι μπορεί να επηρεάσουν την τελική τους επιλογή. Και για το 28% που λέει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή της μεταφοράς, γνωρίζοντας ότι η επιλογή μεταφοράς που έχει κλείσει ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας εξακολουθεί να τους κάνει να αισθάνονται καλά, ανοίγοντας ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών για να αυξήσουν το ενδιαφέρον τους για πιο βιώσιμες επιλογές όλη την εμπειρία του ταξιδιού.

Συνεχίζοντας το ταξίδι για πιο βιώσιμα ταξίδια για όλους

Με περισσότερα από 100.000 ακίνητα παγκοσμίως να αναγνωρίζονται πλέον για τις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα με το σήμα Travel Sustainable στην Booking.com, η εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει περαιτέρω τον αριθμό των πιστοποιήσεων τρίτων και των ετικετών που πληρούν αυτόματα τις προϋποθέσεις για να το λάβουν καταλύματα. Εκτός από εκείνα που έχουν εγκριθεί επίσημα από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC), τον Πράσινο Τουρισμό και το Οικολογικό Σήμα της ΕΕ, περιλαμβάνει πλέον επίσης Green Seal, Nordic Swan Ecolabel, Green Hospitality Ecolabel, Ibex Fairstay, Fair Trade Tourism, LEED και Edge.

Η Booking.com παρέμεινε ουδέτερη ως προς τον άνθρακα στις δραστηριότητές της το 2021 και μεταπήδησε στην ηλεκτρική ενέργεια 100% από ανανεώσιμες πηγές προς τα τέλη του 2021, ένα σημαντικό βήμα ως μέρος της συνεισφοράς της εταιρείας στο Σχέδιο Δράσης για το Κλίμα που κυκλοφόρησε πρόσφατα η Booking Holdings . Το πρώτο του είδους του για οποιαδήποτε παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία, το Climate Action Plan λειτουργεί ως στρατηγικό πλαίσιο για το πώς η Booking Holdings σκοπεύει να κάνει τις δραστηριότητές της, τις υπηρεσίες και τον ταξιδιωτικό κλάδο πιο βιώσιμο. Σύμφωνα με τους ορισμούς και τις μετρήσεις που καθορίστηκαν από την πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi), το Σχέδιο Δράσης για το Κλίμα περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους που στοχεύουν να βοηθήσουν την εταιρεία να επιτύχει μείωση 95% στις εκπομπές του πεδίου 1 και 2 έως το τέλος του 2030, 50% μείωση στις εκπομπές πεδίου 3 έως το 2030 και καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2040.

Πηγή: tourismtoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δήμος Δέλτα: Ψήφισμα Δημοτικού Συμβουλίου ενάντια στην πρόταση του ΔΙΠΑΕ

Ζ.Μπορέλ: Δεν μπορεί να υπάρξει ατιμωρησία για τα εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top