Med Pearls Bridge: Η «γέφυρα» ανάμεσα στον ήπιο τουρισμό και την τεχνολογία

Med Pearls Bridge: Η «γέφυρα» ανάμεσα στον ήπιο τουρισμό και την τεχνολογία

«Tουρισμός και Metaverse: Απειλή ή ευκαιρία;» είναι ο τίτλος της δεύτερης εκδήλωσης ‘γεφύρωσης’ του προγράμματος Med Pearls, στόχος της οποίας είναι «να φέρει σε επαφή, να γεφυρώσει ταξιδιωτικά γραφεία και επιχειρήσεις κινητής τεχνολογίας, όπου θα παντρέψουν τα προϊόντα τους» όπως δηλώνει στο GRTimes.gr η Χρυσάνθη Τάσιου senior project manager του Med Pearls για την Ελλάδα.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Η δεύτερη εκδήλωση Med Pearls BRIDGE (γεφύρωσης) ετοιμάζεται να λάβει χώρα, προκειμένου να έρθουν σε επαφή ταξιδιωτικά γραφεία και πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας/ΤΠΕ), κατά κύριο λόγο κινητής επικοινωνίας. Η εν λόγω εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη, 3 – 5 Μαρτίου 2022, στο πλαίσιο του Barcelona Mobile World Congress (MWC), μιας ετήσιας διοργάνωσης αφιερωμένης κυρίως στον κλάδο των κινητών επικοινωνιών και στις λύσεις Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Ουσιαστικά, πρόκειται για τη συνέχεια του προγράμματος Med Pearls Project, συνεργάτης του οποίου είναι το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, και περιλαμβάνει έξι χώρες – Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα, Αίγυπτο, Ιορδανία, Παλαιστίνη.

«Αυτή τη φορά το έργο, μετά την πρώτη εκδήλωση γεφύρωσης (Bridge) που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στο Κάιρο της Αιγύπτου, στο πλαίσιο διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας, έχει ως στόχο να φέρει σε επαφή επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού και της τεχνολογίας, στον τομέα της κινητής επικοινωνίας, ‘γεφυρώντας’ και ενισχύοντας το προϊόν και το ίδιο το πρόγραμμα» δηλώνει στο GRTimes.gr η Χρυσάνθη Τάσιου senior project manager του Med Pearls για την Ελλάδα.

Η ίδια εξηγεί πως από τη μια τα τουριστικά γραφεία με το πρόγραμμα που χτίζουν για τον ήπιο τουρισμό και από την άλλη οι εταιρίες τεχνολογίας μπορούν να παντρέψουν τα προϊόντα τους, να τα ενισχύσουν. «Για παράδειγμα, το τουριστικό γραφείο θα μπορεί να προωθήσει διαδρομές στο βουνό και παράλληλα η εταιρία τεχνολογίας να βγάλει μια εφαρμογή που θα μεταφέρει στους ενδιαφερόμενους χρηστικές πληροφορίες» προσθέτει η αρμόδια του προγράμματος για την Ελλάδα.

Διασυνοριακή μελέτη σε Βαρκελώνη, Ανόια και Les Garrigues

Η δεύτερη εκδήλωση Bridge του έργου Med θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη της Ισπανίας μεταξύ 3 και 5 Μαρτίου 2022. Παράλληλα, εκπαιδευτικές επισκέψεις των ενδιαφερόμενων θα πραγματοποιηθούν στην Ανόια και στο Les Garrigues, επίσης στην περιφέρεια της Καταλονίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Barcelona Mobile World Congress (MWC), μιας ετήσιας εκδήλωσης αφιερωμένης κυρίως στον κλάδο των κινητών επικοινωνιών και στις λύσεις Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας.
Όπως επισημαίνεται, οι εκδηλώσεις Bridge είναι ευκαιρίες διασυνοριακής μελέτης, δικτύωσης και συνδημιουργίας που συγκεντρώνουν πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (MSMEs) από τον τουριστικό κλάδο και τον τομέα των ΤΠΕ. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν και να αναπτύξουν καινοτόμες προσεγγίσεις για την υποστήριξη της βιομηχανίας του ήπιου τουρισμού με πιθανούς επιχειρηματικούς εταίρους.

Αιτήσεις συμμετοχής έως αύριο

Στην εν λόγω εκδήλωση που έχει την ονομασία «Tουρισμός και Metaverse: απειλή ή ευκαιρία;» υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής από τους ενδιαφερόμενους, έως αύριο, Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022. Για την αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ.
Στο πρόγραμμα Med Pearls μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ταξιδιωτικά γραφεία και Εταιρείες Διαχείρισης Προορισμών πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας που αναπτύσσουν λύσεις για τον τομέα του τουρισμού (ή ενδιαφέρονται να το κάνουν). Θα επιλεγούν έως και 8 αιτούντες ανά χώρα/ εταίρο με βάση το προφίλ και τα κίνητρά τους να αναπτύξουν συνεργασίες για καινοτόμες προσεγγίσεις στον τομέα του ήπιου τουρισμού.

Χτίζοντας το προϊόν για τον ήπιο τουρισμό

Το Med Pearls Project, όπως έχει αναδείξει σε σχετικό ρεπορτάζ το GRTimes.gr, ξεκίνησε με τη δημιουργία πακέτων ‘ήπιου τουρισμού’ (slow tourism), επιχορηγώντας τουριστικά γραφεία που θα δήλωναν ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Όπως πληροφορείται το GRTimes.gr, οι τέσσερις επιχειρήσεις που κρίθηκαν κατάλληλες για την εκτέλεση του προγράμματος Med Pearls Project για τον ήπιο τουρισμό, και που στην περίπτωση της Ελλάδας, αφορά αρχικά την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, και συγκεκριμένα την Ημαθία και την Πιερία, έχουν ήδη ξεκινήσει να χτίζουν το εμπορικό τους προϊόν, ούτως ώστε το επόμενο εξάμηνο να είναι έτοιμες να το υλοποιήσουν. Πρόκειται για τρεις start up εταιρίες που θα δραστηριοποιηθούν στην περιοχή της Πιερίας και έναν ταξιδιωτικό οργανισμό με μεγάλη εμπειρία στον χώρο που θα αναπτύξει τον ‘ήπιο τουρισμό’ στην Ημαθία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Θεσσαλονίκη Med Pearls: Επιχορήγηση ύψους έως 20.000 ευρώ για προϊόντα ήπιου τουρισμού

Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη έχει δυο πυλώνες: τον πολιτισμό/ιστορία και τη γαστρονομία

ΟΤΘ: Τα μνημεία UNESCO της Θεσσαλονίκης στην Google Arts

Έρευνα – Ξενοδόχοι: Τα “μικρά” ξενοδοχεία “πλήρωσαν το μάρμαρο” της πανδημίας

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top