Αττική: Συναρμολογείται ο πρώτος μετροπόντικας για τη Γραμμή 4 του Μετρό (ΦΩΤΟ)

Αττική: Συναρμολογείται ο πρώτος μετροπόντικας για τη Γραμμή 4 του Μετρό (ΦΩΤΟ)

Σε λίγες εβδομάδες πιάνει… δουλειά ο πρώτος μετροπόντικας για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Ήδη άρχισε η συναρμολόγηση τού μετροπόντικα, όπως γωστοποίησε με ανάρτησή του στο facebook ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

«Και να λοιπόν που έρχεται η ώρα να ξεκινήσει μια σκουληκότρυπα σε σχήμα U, που σε κάποια χρόνια θα έρθει να αποδείξει ότι υπάρχουν και (χρονικά) συντομότερες διαδρομές από αυτές που παραλληλίζονται με μία νοητή ευθεία: Γαλάτσι – Γουδή σε 17 λεπτά με το υπερσύγχρονο Μετρό της Γραμμής 4.

15 νέοι σταθμοί (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), 12,8 χιλιόμετρα σήραγγας, 20 συρμοί χωρίς οδηγό που σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα, χάρις σε μία συγχρηματοδοτούμενη από την ΕΕ επένδυση προϋπολογισμού κοντά στο 1,5 δις €, αποτελούν την πρώτη φάση μίας μεγάλης αλλαγής στις μετακινήσεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας.

Στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια και σε βάθος 36 περίπου μέτρων συναρμολογείται ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες που σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει την υπόγεια εργασία του στα μυστικά της Αττικής γης«», αναφέρει ο κ. Ταχιάος.

Δείτε την ανάρτηση η οποία συνοδεύεται και από φωτογραφίες:

Γραμμή 12,8 χλμ

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, τ τμήμα Α της Γραμμής 4 αποτελεί τμήμα του προγραμματιζόμενου, μακροπρόθεσμα προς υλοποίηση, συνολικού έργου της Γραμμής 4 και έχει μήκος 12,8 χλμ. περίπου και επιπλέον περιλαμβάνει την Συνδετήρια Σήραγγα της Γραμμής 4 με τις Γραμμές 2 & 3 και την Σήραγγα Πρόσβασης και τον χώρο Εναπόθεσης/ Συντήρησης Συρμών Κατεχάκη. Το έργο περιλαμβάνει δεκαπέντε (15) υπόγειους σταθμούς και εννέα (9) ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

Το τμήμα Α της Γραμμής 4 μετρό και έχει σχεδιασθεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης και την εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.

Προϋπολογισμός του έργου και εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης

Το εκτιμώμενο κόστος του Έργου ανέρχεται σε 1.510.000.000,00 € και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης σε 96 μήνες.

Χρηματοδότηση

Η χρηματοδότηση του έργου έχει προβλεφθεί στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ 2014 – 2020 και στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ (Υποδομές, Μεταφορές, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη).

(Η φωτογραφία είναι από την ανάρτηση του κ. Ν. Ταχιάου)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τέμπη: Σήμερα απολογείται ο σταθμάρχης ο οποίος έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια

Χαλκιδική: Απειλές, ξύλο, αίματα και διακοπή σε αγώνα μπάσκετ Κ21 (ΦΩΤΟ)

Ρωσία: Εκτόξευσε υπερηχητικούς πυραύλους εναντίον «στόχου» επιφανείας στη θάλασσα της Ιαπωνίας

Έγκλημα στα Γλυκά Νερά: Ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Εφετείου σήμερα ο Μπ. Αναγνωστόπουλος

Συνεδριάζει σήμερα το υπουργικό συμβούλιο – Ποια θέματα είναι στην ατζέντα

O καιρός σήμερα, Τρίτη

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top