Μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, η World Travel Market, διεξάγεται, ήδη από χθες, στο Λονδίνο, και η Θεσσαλονίκη βάζει τη δική της σφραγίδα στους κεντρικούς δρόμους της βρετανικής μητρόπολης, και συγκεκριμένα πάνω στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου ([email protected])

Συγκεντρωμένη επί τρεις ημέρες (7-9 Νοεμβρίου) στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL του Λονδίνου όλη η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία με αφορμή τη διεθνή έκθεση World Travel Market και η Θεσσαλονίκη δεν θα μπορούσε να μείνει αδιάφορη από μια αγορά, από την οποία αντλεί κάθε χρόνο υψηλές αφίξεις και εισπράξεις.

Δυναμική είναι, μεταξύ άλλων, η παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) ο οποίος μάλιστα συμμετέχει με δικό του εκθεσιακό περίπτερο. Ο Οργανισμός έχει ήδη ξεκινήσει από τον Ιούλιο να υλοποιεί μία σειρά δράσεων με στόχο την βρετανική αγορά. Μια αγορά, η οποία όπως δήλωσε και σε συνέντευξή του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε βρετανικά τηλεοπτικά δίκτυα, για το 2022, μέχρι στιγμής, έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα πάνω από 3 εκατ. Βρετανοί τουρίστες.

Αξιοσημείωτες είναι και οι συμφωνίες και συζητήσεις με παράγοντες της αγοράς, που δείχνουν επέκταση των πτήσεων προς την Ελλάδα και έως τα τέλη Νοεμβρίου. Η συμφωνία της Ελλάδας με τον Όμιλο Jet2.com και την Jet2holidays εξασφαλίζει επιπλέον 600.000 νέες αεροπορικές θέσεις σε ελληνικούς προορισμούς συμπεριλαμβανομένης και της Θεσσαλονίκης.

Η Θεσσαλονίκη στα κόκκινα λεωφορεία

Όλοι όσοι βρίσκονται στο Λονδίνο και κυκλοφορούν στους κεντρικούς δρόμους της βρετανικής μητρόπολης, έχουν την ευκαιρία να ‘ταξιδέψουν’ στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την προβολή της πόλης στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου.

Πρόκειται για άλλη μια πρωτοβουλία του ΟΤΘ με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης και την προσέλκυση Βρετανών τουριστών σ’ αυτήν και την ευρύτερη περιοχή. «Στοχευμένα συντεταγμένα συνεργατικά βάλαμε τη Θεσσαλονίκη στην τουριστική αγορά του Λονδίνου. Μετά το Μετρό σειρά έχουν τώρα τα κόκκινα λεωφορεία» δήλωσε στο GRTimes.gr η πρόεδρος του ΟΤΘ Βούλα Πατουλίδου επισημαίνοντας πως ο Οργανισμός προβάλλει τη Θεσσαλονίκη στην πόλη και στο μέσο που συγκεντρώνει ανθρώπους απ ‘όλον τον κόσμο. «Για δύο εβδομάδες τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου στους κεντρικούς δρόμους “φωνάζουν” Θεσσαλονίκη» πρόσθεσε χαρακτηριστικά η κα. Πατουλίδου.

Έτσι ήδη από χθες, 7 Νοεμβρίου, και έως τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, σε τριάντα (30) κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου διαφημίζεται η Θεσσαλονίκη. Τα λεωφορεία διέρχονται καθημερινά από κεντρικούς δρόμους της μεγαλούπολης όπως οι Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street, Knightsbridge Station, Hyde Park Corner, Buckingham Palace Road, Westminster Bridge, London Bridge, St. Pauls καθώς και άλλες περιοχές στο κέντρο του Λονδίνου.

Ιστορίες και γεύσεις

Πριν τα κόκκινα λεωφορεία είχε προηγηθεί προβολή της Θεσσαλονίκης στις στάσεις του Μετρό του Λονδίνου. Συγκεκριμένα, η δράση του ΟΤΘ με την ονομασία « London Calling Thessaloniki Cooking» είχε πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler.

Σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προέτρεπε τους επιβάτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO.

Η συγκεκριμένη δράση με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο Βρετανικό κοινό συνεχίζεται με ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία της πόλης η οποία θα διαρκέσει έως τα τέλη Νοεμβρίου.

Βρετανοί influencers στη Θεσσαλονίκη

Οι δράσεις για την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής συνεχίστηκαν και τον Οκτώβριο όπου ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, την διευθύντρια του Ελένη Σκαρβέλη και την εταιρία Traverse, φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό.

Η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε ως κόμβος (hub), όχι μόνο για τουρισμό πόλεων (city break) αλλά και για άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο οινοτουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός και ο τουρισμός περιπέτειας καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.

Σημειώνεται ότι το ταξίδι εξοικείωσης και η διοργάνωση συνεδρίου με την εταιρία Traverse πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής του Ε.Ο.Τ. για προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού πόλεων και τη στοχευμένη προβολή της Θεσσαλονίκης στο βρετανικό κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τουρισμός – WTM: Ξεκινάει σήμερα στο Λονδίνο η κορυφαία έκθεση για την τουριστική βιομηχανία

Ο ΟΤΘ παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη σε τουριστικούς πράκτορες στο Άμστερνταμ

ΙΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας: Αγιασμός της εκπαιδευτικής χρονιάς παρουσία της Σοφίας Ζαχαράκη (ΦΩΤΟ – VIDEO)

Γεύση Θεσσαλονίκης στο περιοδικό Luxx των Times

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top